fbpx

Witaj na stronie poradni dietetycznej Wegecentrum!

Umów się już dziś:

kom: +48 733 053 928, kontakt@wegecentrum.pl

Konsultacje stacjonarne - Gabinet Zdrowy Styl

Warszawa. Targówek Zacisze, ul. Fantazyjna 24.

Jadłospisy ze wskazówkami online

jadlospisy-wegecentrum

W tym miejscu możesz zamówić indywidualny Jadłospis dopasowany do Ciebie, lub skorzystać z gotowych jadłospisów (znajdziesz je poniżej)

JDŁOSPISY INDYWIDUALNE

  • Każdy jadłospis indywidualny jest układany indywidualnie i dostosowany do stanu zdrowia, potrzeb, czasu i zarobków pacjenta.

  • Wszelkie szczegóły omawiane są przed opracowaniem jadłospisu. Wspolnie ustalamy, ile będzie w jadłospisie posiłków i jak będą one wyglądać.

  • Jadłospis jest zbudowany tak, aby można było powtarzać go dowolną ilość razy modyfikując/wymieniając składniki (w praktyce można go stosować przez długi czas).

  • Jadłospis ma służyć za wsparcie przy zmianie diety i modyfikacji nawyków żywieniowych.

  • Czas oczekiwania na jadłospis 7 i 14 – dniowy ok. 14 dni roboczych. Pozostałe jadłospisy (długoterminowe) – czas ustalany jest indywidualnie.

  • Kobiety w ciąży i małe dzieci mają pierwszeństwo w kolejce do otrzymania jadłospisu.

  • Jak wygląda jadłospis? Prosty zarys znajduje się  podstronach do jadłospisów gotowych.

  • Można zamówić jadłospis bez wcześniejszej konsultacji, jednak w tym przypadku proszę o maila z opisem stanu zdrowia (z załącznonym wypełnionym kwestionariuszem i wynikami badań). Kwestionariusze znajdują się poniżej:

  • Płatności za jadłospis dokonuje się przez sklep.

Jadłospisy indywidualne dla pacjentów, którzy byli już wcześniej na konsultacji:

Jadłospisy indywidualne dla osób, które nie korzystają z konsultacji:

JADŁOSPISY GOTOWE DO POBRANIA

  • Gotowe jadłospisy są super rozwiązaniem dla osób zdrowych, które chciałyby wdrożyć dietę wegańską.

  • Każdy z jadłospisów zawiera spis posiłków wraz z opisem przygotowania.

  • Po zakupie jadłospis od razu wędruje do Twojej skrzynki mailowej.

  • Możesz wybrać wartość kaloryczną swojego jadłospisu.

  • Nasiona strączkowe, kasze, warzywa i owoce można w jadłospisie wymieniać w obrębie tych samych grup produktów.

  • Jogurty i napoje roślinne można wymieniać, warto zwracać uwagę na to, aby były wzbogacone w wapń.

  • Każdy z poszczególnych dni, jak i cały jadłospis można powtarzać dowolną ilość razy.

  • Przykład takiego jadłospisu znajdziesz w tym miejscu
Facebook